קניית תכולת דירה

קונה תכולת דירה

קניית תכולת דירה , מחסן, או משרד הינה שירות חיוני עבור אנשים רבים. בין אם צברתם ציוד רב במחסן לאורך השנים ואתם רוצים לפנות אותו במהירות כדי להשמיש אותו מחדש, או שקיבלתם דירה בירושה ואתם זקוקים למישהו שיבצע את פינוי תכולת הדירה. במקרה כזה ייתכן ותרצו לפנות אל חברה מקצועית המתמחה בפינוי דירות, מחסנים ומשרדים שאף תקנה מכם את התכולה או תמצא מישהו שיקנה אותה מכם.

מדוע שמישהו ירצה לקנות את תכולת הדירה שלנו?

תכולת דירה יכולה להתחלק ל3 סוגים:

  1. תכולה בעלת ערך רב: זו יכולה להיות בעלת ערך כלכלי רב, לאו דווקא לכל אדם אלא עבור אנשים ספציפיים. לדוגמה: ניתן להיתקל בתכשיט מאוד יקר ששווה הרבה כסף או בפריט אומנות שלא יעניין כל אחד אבל עבור מישהו יכול להיות בעל ערך רב.
  2. תכולה בעלת ערך נמוך: ריהוט, מכשירי חשמל וציוד שאין לו ערך כלכלי גבוה אך הערך הכלכלי שלה מאפשר לקונה לרכוש אותה בזול ולמכור ברווח.
  3. תכולה שאין לה ערך כלכלי: ציוד, ריהוט ומכשור שיהיה קשה עד בלתי אפשרי למכור אותו למישהו אחר, בטח שלא במחירי רווח. במקרה כזה בעל הדירה אולי יעדיף לתת אותו בחינם לחברה המפנה כדי שכל מה שהיא תקבל עבור המוצרים יהיה כתשלום על שירות פינוי הדירה, שמבחינתו יוכל להשתמש בדירה כעת.

קניית תכולת דירה מירושה:

פינוי דירה שהתקבלה בירושה יכולה להיות משימה לוגיסטית שאולי לא נרצה להתעסק עמה, אולם חשוב יהיה לטפל בה על מנת לפנות את הדירה למכירה, השכרה או מגורים. לכן כדאי יהיה להזמין חברה מקצועית ומנוסה שתדע לטפל ברגישות, במקצועיות ובדיסקרטיות בכל התכולה, לארגן ולחלק אותה ליורשים על פי צו המנוח או מציאת חברת פינוי תכולה וקנייתה.

אילו שירותים נוספים אנו מספקים?

אנו בחברת "המפנים" מתמחים בשירותי פינוי בתים, פינוי דירות, משרדים, מחסנים ועוד. ברשותנו צוות עובדים מקצועי ומנוסה שיטפל ברגישות ובדיסקרטיות בכל הקשור לציוד ותכולה של המנוח, תוך התייחסות מכובדת לחפציו. בנוסף לשירותי קניית תכולה דירה אנו מפנים גם דירות בחינם במקרים מסוימים ומציעים גם שירותי הובלות קטנות לפריטים השונים ושירותים לוגיסטיים אחרים.

קניית תכולת דירה

השאירו פרטים:

עוד בנושא

פינוי דירת ירושה

פינוי דירת ירושה

לאחר פטירתו של אדם קרוב למשפחה יש סידורים רבים לטפל בהם וסביר להניח שהדבר האחרון שהם ירצו להתעסק עמו הוא פינוי דירת ירושה, פינוי בתים

קרא עוד »
פינוי בתים

פינוי בתים

שירות פינוי בתים הוא שירות הניתן על ידי חברות שונות המציעות פינוי תכולת דירה, משרד, מחסן או כל חלל אחר. השירות יהיה בתשלום עבור שירות

קרא עוד »
קניית תכולת דירה

קניית תכולת דירה

קונה תכולת דירה קניית תכולת דירה , מחסן, או משרד הינה שירות חיוני עבור אנשים רבים. בין אם צברתם ציוד רב במחסן לאורך השנים ואתם

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר