פינוי דירת ירושה

לאחר פטירתו של אדם קרוב למשפחה יש סידורים רבים לטפל בהם וסביר להניח שהדבר האחרון שהם ירצו להתעסק עמו הוא פינוי דירת ירושה, פינוי בתים ו/או תכולת הדירה וענייני העיזבון. לאחר סידורי השבעה וכיבוד הנפטר, סביר להניח שתחושת העצב תלווה את בני המשפחה עוד תקופה קדימה. במידה והנפטר השאיר אחריו דירה בירושה או תכולת דירה רבה בדירה בה התגורר, ייתכן ותחפשו אחר שירות פינוי דירת ירושה של חברה מקצועית שתדע לטפל בנושא ברגישות, בדיסקרטיות וביעילות המקצועית הנדרשת.

המצבים בהם עשויים להימצא היורשים עם הדירה לפני הזמנת פינוי דירת ירושה:

  • אחד היורשים רוצה לגור בדירה: במצב כזה היורש ירצה לפנות את תכולת הדירה בהקדם, אך בצורה רגישה המכבדת את הנפטר ורכושו.
  • מכירת הדירה: בין אם יש יורש אחד או יותר, ייתכן ומכירת הדירה תהיה על הפרק. במקרה כזה חשוב יהיה לפנות את הדירה כדי להכין אותה למכירה.
  • השכרת הדירה: ייתכן והיורש ירצה להכין את הדירה להשכרה ולכן גם במקרה כזה תידרש פינוי תכולת הדירה בצורה מקיפה, רגישה ומסודרת.
  • חלוקת התכולה לירושלים: במידה והדירה תכלול מגוון פריטים שונים, חלקם בעלי ערך סנטימנטלי, חלקם בעלי ערך כלכלי, יהיה צורך בארגון של הפריטים השונים וחלוקתם ליורשים על פי צו המנוח. בהיעדר צו מסודר אופן החלוקה יהיה בהתאם למוסדר בין היורשים.

על פי אילו פרמטרים נבחר את החברה שתפנה את הדירה?

בבואנו לבחור חברה לצורך פינוי דירת ירושה חשוב לזכור כי העבודה צריכה להתבצע בצורה המכבדת את כבוד המנוח וחפציו. המטרה של השירות היא להקל על בני המשפחה את ההתעסקות הלוגיסטית עם פינוי הדירה ותכולתה, מניעת סכסוכים משפחתיים תוך חלוקה מסודרת של התכולה על פי צו המנוח ושחרור הנכס לצורך מכירה או השכרה שלו. 

חשוב יהיה לבדוק את הניסיון של החברה, האופן שבו היא מגלה רגישות ואמפתיה לנושא ואילו שירותים נוספים היא מספקת. לדוגמה: האם יש צורך באחסון זמני של התכולה? האם החברה המפנה את תכולת הדירה יכולה לסייע עם מציאת קונה או לקנות בעצמה את המוצרים במידה והיורשים אינם מעוניינים בהם? האם החברה מספקת שירותי הובלות לתכולה אל כל אחד מהיורשים?

פינוי דירת ירושה

השאירו פרטים:

עוד בנושא

פינוי תכולה

פינוי תכולה

חברת "המפנים" מספקת שירותי פינוי תכולה לדירות, מחסנים, משרדים ונכסים שונים. אם אתם זקוקים לשירותים אלו צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר